Fiecare produs comercializat beneficiaza de termenul de garantie in conformitate cu legislatia romana in vigoare si in conditiile mentionate de aceasta, garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003. In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare MEMBRU sau CLIENT poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia conform articolelor prezentului DOCUMENT.
La solicitarea garantiei este necesara trimiterea de catre CLIENT a produselor cu defectiuni impreuna cu accesoriile si documentele insotitoare aferente. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acestea, produsele pot fi returnate expeditorului fara a i se solutiona garantia. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, taieri, produsele utilizate in conditii neadecvate (expunerea in mediu parfumat sau in alte conditii improprii, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), expunerea la lichide sau alte substante, contactul cu substante chimice.
Garantia devine nula in urmatoarele situatii:
• produsele sunt deteriorate din cauza unei exploatari necorespunzatoare, abuzive, sau intretinerii improprii.
• daca un produs este folosit in alte scopuri decat cel pentru care a fost proiectat si este adus la reparat in garantie se va examina starea lui, se va identifica motivul defectarii.
• daca s-au executat interventii asupra produsului de catre o persoana neautorizata.
• produsul prezinta daune provocate de intemperii, incendii, tensiuni electrice accidentale.
• garantia nu se acorda produsului deteriorat in urma unei lovituri daca se demonstreaza ca problema aparuta nu se datoreaza unor defecte de fabricatie sau de material va vom informa asupra costurilor reparatiei.
• clientul va suporta costurile oricarei solicitati nefondate.
In eventualitatea depasirii termenului de livrare estimat pentru produsele aflate in stoc indicat la art. 7.7.2, Wartung poate agrea cu CLIENTUL prin e-mail si/sau telefon prelungirea termenului de livrare, cu exceptia cazului in care CLIENTUL solicita expres rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. CLIENTUL are la dispozitie un termen de 3-5 zile lucratoare de la data emiterii notificarii scrise de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat.